Retourneren
Herroepingsrecht
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de ons zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@wpwebsentiment.online. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Nadat je aanspraak hebt gemaakt op je herroepingsrecht, ben je alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Het uitgangspunt hierbij is dat je het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals je dat in een fysieke winkel zou doen.
Gevolgen van de herroeping
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) zonder uitstel en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zal voor deze terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
NL L 304/84 Publicatieblad van de Europese Unie 22.11.2011
De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor je eigen rekening.
Verzending & levering
Met alle maatregelen rondom het coronavirus doen wij ons uiterste best om jouw pakketje zo snel mogelijk te verzenden! Door de extreme drukte bij PostNL kunnen ook zij geen 24-uurs levering meer garanderen. Door deze uitzonderlijke situatie kunnen wij helaas niet garanderen dat je de volgende dag jouw pakketje al in huis hebt, zoals gewoonlijk. Het kan zijn dat de bestelling iets vertraagd is. Wij rekenen op jouw begrip.
Heb je nog een vraag over je bestelling? Zodra PostNL jouw pakketje heeft verwerkt, ontvang je per mail een Track&Trace-code. De code stelt je op de hoogte over de status van jouw bestelling. Je kunt ook altijd contact opnemen met onze professionals per mail info@wpwebsentiment.online Let op: het is bij onze klantenservice erg druk! Het kan langer duren totdat je een reactie van ons ontvangt, dan dat je gewend bent.
Ook zijn we per WhatsApp bereikbaar op werkdagen via:
Tel: +31 6 34 26 37 53